Деда Мразе, дај нам снега!

НОВОГОДИШЊА ПРЕДСТАВА

(позорница уређена као окупљалиште деце, с једне стране степенице, по средини може клупа, тобоган иза…)

Долазе 2 дечака

дечак 1: Замисли ти то, рекла учитељица да ћемо следеће године да учимо латиницу! УУУУХ! Таман сам укапирао ових 30 слова! Па онда још и писана!

дечак 2: Мене су баш сморила ова писана слова! Ајде учитељица и није била напорна, али мајка кући…(имитирајући мајку) Подигни главу! Држи свеску! Неће глава да ти падне! Коса танка!!!!Пази луилица! О, човече, смучило миу се писање од ње!

Долази дечак 3

Дечак 3: Хеј, другари, јесте се смрзли?

Дечак 2: Било нам хладно док се нисмо разбеснели мислећи на писање.

Дечак 3: Како од писања човек побесни?

Дечак 2: Е, да ти имаш мајку као моју, ватра би ти на уши излазила од ње!

Дечак 1: Ма, и онај Вук није имао шта да ради него смишљао слова! Ако сам га до скора и волео због оне песме “Море Марко не ори друмова, Море Турци не газте орања…“знаш…сад не волим ни шумског вука, а камо ли овог словног! Те чешаљ на горе ш, чељаш на десно е, па изгледа ко удица а није у него ј….Полудео Вук од много науке!

Дечак 3:Ми нећемно сигурно, пошто ретко хватамо књигу у руке

Дечак 1 и 2: И то што кажеш! (Сви се смеју)

Долазе 2 дечака(утрчавају).

Дечак 4 и 5: Пада снег! Пада снег! Јупиии!

Дечак 3: Где пада снег? Какав снег?

Дечак 4: Пада снег у Западној Европи, кажу да је већ 60 центиметара!

Дечак 5: Пошто ветар дува отуда, дошли смо да вас обавестимно да ће ускоро и код нас!

Дечак3: Ви нисте нормални! Знате ли колико времена треба да допутује облак отуда?!

Дечак4: Ма шта нас брига, рекли на дневнику да ће ускоро снег и то је то! Какав ће то дочек бити без снега!

Дечак 5: Да, мора да падне снег за Нову годину.Какав ћето дочек да буде без снега?!

Дечак 1: А ако нам и распуст прође без снега, бићу љут на Деда Мраза до краја живота!

Дечак 2: Па шта је ту Деда Мраз крив?Моја бака стално помиње неког св. Илију кад гледа у небо, мора да је време у његовој надлежности! (слеже раменима)

Дечак 1: Није важно ко је надлежан, него ко испуњава дечје жеље! То је Деда Мраз, а ми хоћемо да пада снег!

Долази група дечака и девојчица, а двоје се свађају.

Девојчица 1: Страхиња и Ана то су срца два…. (пева изазивачки)

Дечак 6: Престани, ____, Ана, ишамараћу те! Рекао сам ти да ме не изазиваш!

Дечак 7: _______, пусти их, бре, ионако сви знамо да су девојчице ћурке!

Девојчица 2: Наш’о ко да нам каже, па нам није криво!

Дечак 8: Добро, добро, престаните да се свађате! Боље би било да размислите шта да спремимо за ту учитељичину приредбу да нам не да гомилу оних песмичица напамет, па да се смарамо рецитацијама!

Дечак 1: Какву сад представу?! Па, зар није почео викенд?’Сад ћеш ти да смараш школом!Имамо следећу недељу целу, па ћемо да видимо за ту приредбу!

Дечак 6: Па, што си онда дошао сад? Зар се нисмо договорили да се окупимо ради договора за дочек и да видимо шта ћемо за ту представу.

Дечак 1: Ја сам дошао ради договора, а и због тога што сви шизе по кући мајка на оца, отац на секу, а ја рекох да збришем на време! (сви се смеју)

Девојчица 3: А шта причате о Деда Мразу?

Дечак2: Договарамо се да изведемо ратнички плес да почне да пада снег! (подсмешљиво)

Девојчица 4: Стварно, какве везе има Деда Мраз с Индијанцима?

Дечак 7: Ето, опет ћурка! Шали се с тобом, не примећујеш?

Девојчица 5: Ви сте сви безобразни, али шта ћемо кад смо заглавиле с вама!

Девојчица 6: Доста препирке, сад кад смо се окупили, могли бисмо стварно да видимо шта ћемо за приредбу!

Дечак 9: Можемо да одглумнимо ону последњу сцену из Нинџа Корњача!

Девојчица 7: У, ал си паметан, ти ћеш сигурно да будеш проналазач кад порастеш! (подсмешљиво)

Дечак 9: Не, мислим да ћу бити полицајац, као мој тата. (не схвата њену заједљивост, наивно)А што?

Девојчица 7: Какве везе имају Нинџа корњаче и Деда Мраз?

Дечак 9:: Па, добро, нисам мислио ништа лоше, само бисмо се супер забавили!

Девојчица 8: А да одглумимо ону епизоду Нодија кад спасава Божић?

Дечак 7: Лепо ја кажем ћурке! Правимо новогодишњу приредбу, а не божићну! Н о в о г о д и ш њ у!!!!Схваташ?

Девојчица 8: Јао, не паметуј ми ти, јер српски Деда Мраз се зове Божић Бата! Наравно, ти то ниси могао да знаш, јер тога нема у оној твојој глупој игрици! (опет расправа између дечака и девојчица, али пристиже друга група деце, па их прекида)

Дечак 10: Људи. где сте? (весело, поздрављају га) Ал је данас било супер у школи! Питала учитељица шта ће ко да буде кад порасте. Ми се распричали те лекар, правник, фризерка….

Дечак 8: И шта је ту тако супер интересантно, то је баш досадно питање?

Дечак 11: Било је досадно док _________ није одговорио!

Девојчица 6: Шта си рекао? (пита ћутљивог дечака, који гледа у патике и шара нешто по асвалту невидљиво ногом)

Дечак 12: Не смем да кажем!

Дечак 6: Како, бре, не смеш? Ко ће да ти брани?

Дечак 12: Мама ми забранила да то икада више поновим гласно, а ако и помислим на то, рекла је да ће чути.

Дечак 9: Твоја мама можда зна пуно супер ствари, али да чита мисли не зна сигурно! Ајде причај!

Дечак 12: Па, добро, кад сте навалили. Мама, извини молим те (себи у браду), не могу да лажем другове. Рекао сам да ћу ја да будем лопов, а ако ми не дају да будем лопов, бићу терориста, а ако ми не дају да будем терориста, бићу пензионер.

Дечак 9: У, па то и није тако лоше!И мој тата каже да су то данас најмодернија занимања!

Дечак 12: То и ја кажем, али ме нико не разуме! Па, зар то нису најчешће вести на телевизији, увек се помињу те три речи, а моја бака једина држи реч- Кад каже сутра пензија, купујем ти гумене бомбоне, заиста ми купи.

Дечак 13: Еј, друштво, кад смо већ код бомбона и пара, дајте неки динар да купимо неку грицку.

Сви: Ја немам….Немам ни ја ништа…Ни динара….

Дечак 13: Ау, како да дођемо до мало пара. Ајде, мућните мало! Ти лопове у пензији са терористичким намерама немој толико да замараш главу!

Дечак 12: Ето, знао сам да ћете да ме дирате, нисам требао ништа да кажем!

Дечак 14: Добро, добро, смисли нешто паметно, па ти бришемо ову глупост око избора занимања.

Девојчица 9: А да кажемо да нам треба паре за школу, а ми лепо купимо грицке за све паре!

Дечак 7: Ћ у р к а! (подсмева се) Сад нам треба новац за грицке, а не у понедељак!!!

Девојчица 10:  А знамо да су у лажи кратке ноге, па кад нас ухвате, више нам неће дати паре ни за оловку!

Девојчица 9: У праву си. (покуњено) Па, хајд, дајте неку паметнију идеју!

Дечак 12: Сетио сам се. Можемо да певамо песме од врата до врата као што то раде деца у филмовима, па ће да нам дају слаткише!

Дечак 13: Идеја ти је глупа као и избпор занимања. Они то раде за Ноћ вештица, а не сад!

Девојчица 1: Глуп си ти! То је супер идеја, ионако знамо пуно тих песмица, учили смо на енглеском!Девојчице: Да знамо …..ЏИНГЛ БЕЛ певају све

Дечак 8: А ко ће да нам да слаткиђше за енглеске песмице, дајте нешто на српском!

Девојчица 2: Па ову песму сви знамо и на српском! певају све девојчице, па им се придружују и дечаци: Звончићи, звончићи…

Девојчица 6: Божић Бата је наш Деда Мраз. Можемо да певамо и ону песму о њему (почиње да пева, а остали се придружују) Божић БАта

Долази дечак с гитаром и остатак разреда.(сви му се радују)

Дечак с гит: Ћао, друштво! Шта радите?

Дечак___: Супер што си понео гитару, сад ћемо да намлатимо паре, има слаткиша да буде више него у Деда Мразовој торби!

Дечак___: Хајде лепо ми да кренемо. Ако још мало одуговлачимо, прође нам време и зачас ће мајке да зову!

Девојчица: Мало нам је, људи, 3 песмице! Дајте још нешто!

Дечак__: Добро, хајде да додамо неку рецитацију о Деда Мразу. Ко ће?

_______: Ево, ја знам- РЕЦИТУЈе (ПЕВА)само једну строфу (овде може и да певају сви за њим по неку строфу песме које знају: Веје, веје; Деда Мразе; …)

Дечак__: Људи, мало је ово, нећемо да скупимо ни за два смокија.

Девојчица__: Хајде да певамо оне лепе што певају Сирене, то сви знају и свима се свиђа – девојчице певају, дечаци се плезе, мрште

Дечак__: Баш сте девојчице! Ко ће да нам да паре за те тра-ла-ла песмице. Треба нешто квалитетно!

Дечак__: Знам, Лумперај, Фламингоси!

Девојчица__: У, ал ти је избор!…( свађу прекида долазак Деда Мраза и Божић Бате.)

Деда Мраз: Децо, нема потребе да се свађате!

Божић Бата: Саслушаћемо ми обе песме!

Дечаци: Али прво нашу!

Девојчице: Прво нашу!!!

Божић Бата (баца бомбоне): Мислим да је компромис најбоље решење!

Деда Мраз( баца беле комфете): најбоље да певамо песму која одговара временским приликама и вашим жељама: Падајте, падајте….

Крај

Ученици 1. разреда ОШ “Вожд Карађорђе“ – Алексинац, учитељице Снежане Миловановић, извели су ову представу 330. децембра 2011. године, на задовољство родитеља, а посебно Војинове маме! 🙂

          

          

3 thoughts on “Деда Мразе, дај нам снега!

Оставите одговор

