МАКТУБ, Аја Шомиз

Шта је, ћутиш, ћуталице,
ћутиш у свом страху
у свом несмирају
ограђен претпоставкама
измишљаш правила
бодље пришиваш
као крагну око врата
да те не бих
испод ува пољубила
жељу ми скрећеш
у пусто поље чекања
невешт се правиш
кинеске зидове од паучине градиш
мислиш
сакрићеш се
побећи ћеш…

хтео си да се волимо
да створимо наш немушти језик
сад стојиш
иза својих папирних плотова
ослоњен на зле слутње
и ћутиш, преваро!

корачаш уморан
задихан, уколотечен,
самоокривљен
самообманут
чини ти се тако
грехове прошлости окајаваш
душу исцељујеш
жртве приносиш..
за тобом
сломљени
посрћу моји срећни дани
вуку се
поружнела моја давања

од љубави
остали су само
искрзани крајеви хотелских чаршава

здробљен си
на ветру се вејеш
на киши растапаш
кријеш бритву
под језиком
и увек кад се твоје уво
судари са мојим гласом
ти хладним сечивом
рецкаш тишину

ти би да одеш
да ме наљутиш
да ме истиснеш
да ме замрзнеш
онемиш
окамениш
као фигуру у витрину
да ме закључаш
никад ме нећеш
истерати из своје главе
можеш да вичеш-напоље
неће ти упалити
много сам страсти своје
у тебе узидала
крвљу их везала
кожом оградила
осмехом овенчала
рукама закрилила

слушај, ти
обеснажени
залутали
прерано остарели
некада дивни
саговорниче
помагачу
избавитељу
љубави моја,
отићи ћу-
као лисица репом
обрисаћу наше трагове
умрећу жива
али ти смирај донети нећу
живећеш заврачан
сопственим врачима
љубавниче
окајниче
јер Бог само љубав прашта

Моја млада колегиница Александра Милутиновић очарана песмом, подарила је мени, Аји и осталима, свој доживљај песме. 🙂  Очараће вас, сигурна сам, јер је и сама визуелна интерпретација ново дело:

http://www.youtube.com/watch?v=lt0Afj2DrJs

Оставите одговор

