FATUM (neka te, neka), Тања Ганић-Цекић

Prospi se po meni

blago, ko mesečina meka.

Budi moj vitez

il krvnik budi,

pa ljubi il obljubi,

samo neka te, neka.

 

Odlomi malo od moga ćutanja,

za reč me ujedi

da nabuja tišine reka,

pa me onda žednu

preko nje prevedi,

samo neka te, neka.

 

Bio moj Strahinja

il crni Vlah Alija,

a izdaja, tužna istina,

nepokajna kazna doveka,

i onda neka te, neka.

 

Ako si sudbina

za mene čarana,

što je izreče suđaja preka,

podajem ti se

umorna od lutanja,

i tu neka me, neka.

2 thoughts on “FATUM (neka te, neka), Тања Ганић-Цекић

  1. Ово је,наизглед, лака песма са јаким и течким емоцијама.Баш ми се свиђа.Још један доказ колико трпљења има у љубави жене.

Оставите одговор

