Покошена ливада, Десанка Максимовић (припрема)

Час  сам припремила са колегиницама Горданом Мацић (ОШ “Доситеј Обрадовић“ – Ћићевац) и Соњом Ђорђевић (основна школа у Црној Трави). То је наш овогодишњи фаворит на конкурсу Дигиталне агенде – Дигитални час. Чекамо резултате, мада смо уверене да је битно овакве часове редовно креирати и реализовати, а не само кад учестају посете или наградни конкурси. Зато желимо да поделимо нашу замисао овог часа верујући д може да послужи као скица онима који треба да реализују исту тему. 🙂

Покошена ливада – писана припрема

Покошена ливада – презентација

(Ода природи и Planeta Tierra тј. Planet Earth, видео-материјали који се користе у презентацији, могу се наћи на You tube)

7 thoughts on “Покошена ливада, Десанка Максимовић (припрема)

  1. Повратни пинг: Угледни час српског језика | Вождов летопис

  2. Час је феноменалан, презентација је супер, преузела сам је, неке делове ћу моћи да прилагодим млађим разредима. Резултати конкурса ће бити крајем марта, од срца вам желим да добијете неку награду! Баш бих волела да се тамо сретнемо , прошле године је било дивно.
    Срдачан поздрав!

    • Љиљо, никад није касно за одговор, тек сад сам видела овај коментар 🙂 Хвала на дивним жељама, час је ушао у базу, наравно, већ је моје волонтерство и неспајање сдуховног и материјалног са мном и свиме што радим, прешло у полсовице 🙂

  3. И ја сам са својим тимом послао презентацију, чини ми се, у истој области. Драго ми је када видим да ми је „конкуренција“ тако квалитетна и креативна. Желим вашем тиму пуно успеха. Било би сјајно да се видимо на додели награда. 😀 Шалим се, најважније је што рекосте, учествовати, а сваки час попут овог је непроценљив.

Оставите одговор

