Наше мало слатко чудовиште

Прошлог лета сам имао скоро седам година и једва сам чекао полазак у први разред. Радовао сам се новом друштву и помало плашио те непознате школе. Али, још више ме је плашио мамин стомак који је растао.

Како се ближио мој полазак у први разред, тако је мама све више…није лепо, али је истинито…све је више личила на Дамбову маму. 🙂 Наравно, нисмо смели то да јој кажемо, само смо се смешкали тата и ја. Али, ни тати нисам смео да кажем оно што ме је баш мучило. Стално сам мислио какво ће да буде то чудо што треба да се роди.

Освануо је и тај свечани дан. Спремио сам се да упознам учитељицу и нове другаре. И таман сам се средио и пошао ка колима, угледао сам мамино чудно лице. Плакала је, смејала се, викала…Нисам знао шта се дешава, само знам да ме је бака одвела у школу, јер је мама морала у болницу.

То мало чудовиште је решило да ми поквари последњу само моју успомену! Пошто ми је украло маму, морало је да ми украде и полазак у школу! И онда ме бака убеђује да није чудовиште. А после нико није хтео да слуша како је мени било првог дана у школи, него о том чудовишту. Добро, питали су ме како да се зове, и шта да јој купе, и где да јој ставе креветац. Ипак, не опраштам јој! Маме није било четири дана!

Пошли смо у друго полугође. Научио сам да пишем и читам. Математика није тако страшна. Учитељица је стрпљива, другари одлични. Ни код куће није тако лоше. С татом се више дружим, са мамом пишем домаћи. Само нам понекад смета Мирјана. То је моја мала сестра. Не зовем је више мало чудовиште. И није тако лоше што сам добио сестру. Могу да поједем и њену чоколаду!

У ствари, све више схватам да обожавам да чујем њено весело цикање кад ме види ујутру. Онда је пренесем у свој кревет и заједно гледамо цртаће, док мама не дође по то наше мало слатко чудовиште.

4 thoughts on “Наше мало слатко чудовиште

  1. Podseti me ova priča na moje davno detinjstvo. I ja sam dobila sestru kad mi je bilo sedam godina, jedino što sam već išla u školu („vunderkind“ upisan u školu sa šest godina 🙂 ).

Оставите одговор

