Таленат увек побеђује!

Времена у којима живимо и подижемо децу заиста су тешка. Да сада имам дете које треба да упише средњу школу, заоста не знам шта бих му саветовала. Често сам захвална својим родитељима што ме нису спутавали и што су ми дозволили да се припремим да радим оно што волим. Али, када трећи пут у недељи прелазим педесети километар на путу до посла или прераспоређујем плату да “дохвати“ до следеће будем љута што нису били упорнији и усмерили ме на неко занимање које би било не само љубав, већ и зарада. Ипак, треба живети 🙂

А онда помислим да нам Бог није дао неку посебност, неки таленат, који други не поседују, без разлога. Зар би било лепо писати само за своје очи или говорити своје мишљење стваралачки, али у себи?!

Мислим да таленат увек пронађе пут да се искаже, мада му понекад треба помоћи. Треба мало прочачкати и бујица крене. И никад се не зна куда та бујица јури.

Упознала сам девојчицу која има диван таленат, али неизвесност будућности збуњује и њу, и њене родитеље. Хоће ли таленат пронаћи свој пут?

 

 

5 thoughts on “Таленат увек побеђује!

Оставите одговор

