НЕКЕ ВАЖНИЈЕ СТВАРИ, Виолета Јовић

 Само они који нису спремали мале рецитаторе за такмичење не знају да је највећа мука пронаћи песму која ће одговарати детету, узрасту, гласовним могућностима. Прелиставају се збирке и збирке, уздише како је све већ “потрошено“ и присећа стихова песама које су се ранијих година допадале жирију. Наравно, увек остаје сумња да ли ће симпатија бити и сада, али и уверење да квалитет увек побеђује. Али, где наћи песму?

Зато сам одлучила да помогнем колегама и родитељима и предложим песме, које мислим да су добре за рецитаторско такмичење.

Имам задовољство да започнем ову ниску бисера песмом дивне песникиње Виолете Јовић, која несебично помаже да мој блог буде све читанији. Њена песма је ове године победила на неким окружним смотрама рецитатора у Србији, па се надам да ће неко њоме засијати и на финалу у Ваљеву. 🙂

НЕКЕ ВАЖНИЈЕ СТВАРИ, Виолета Јовић
Много сам пута горко плакала
што нисам лепа као Тања.
Сви су то знали и ја сам знала
да сваки дечак о Тањи сања.

О, знала је то одлично Тања!
Шепурила се поносно тиме
што, када прође, за њом одзвања
дечака хор што шапће јој име.

Шта би све дали јадни дечаци
да их накратко Тања погледа?
Топили би се у том тренутку
к`о кугле воћног сладоледа.

Ја, као сасвим обично дете,
које се игра, учи и сања,
знала сам добро да нема наде
да будем то што је била Тања.

С дечацима сам играла фудбал
и ловили смо свице по мраку,
свима сам била најбољи другар
са којим деле тајне и жваку.

Никад ме нико питао није
зашто не носим мини сукњице,
и зашто јутром, кад се умијем,
једино осмех стављам на лице?

А Тањи осмех искриви лице.
Смеје се другим девојчицама
што носе обичне хаљинице.
Ниједна није к`о она – дама.

Дечаке части по једним кругом,
прошетају са њом око школе.
Следећи одмор посвети другом.
Остали лако Тању преболе.

Настане граја, полети лопта,
заборави се за часак Тања.
Дечацима је више до спорта,
до искреног другарства и знања.

А онда осмех озари лица
стотини обичних девојчица.
Нек им се Тања слободно руга,
никада неће имати друга!

Више не плачем, о, и не марим
што нисам лепа као Тања.
Постоје неке важније ствари
о којима Тања и не сања.

13 thoughts on “НЕКЕ ВАЖНИЈЕ СТВАРИ, Виолета Јовић

  1. Повратни пинг: Читалићи 2016 | IV-3 учитељица Сања

  2. Песме Виолете Јовић су, заиста, дивне и веома занимљиве за рецитовање. Ја бих Вас замолила да поставите песму „НА КОГА ЛИЧИМ“ ако је имате у збирци јер овако не могу да је пронађем? Хвала!

Оставите одговор

