Узми ме за руку, Тоде Николетић

Узми ме ноћас за руку
Мало ми нежности треба,
Тако је хладно, мила,
У собичку без твога лика.
Чујеш ли како капи
По мојој души туку,
Гладан сам твог додира
К’о просјак корице хлеба.

Узми ме ноћас за руку
И води из овог пакла,
Треба ми реч мека
Од које ћу да полетим,
Дахом ти сликам очи
И осмех с’ прозорског стакла,
Тако си , шећеру, далека,
Не могу да те се сетим.

Узми ме ноћас за руку
И држи у своме крилу,
Уплети прсте к’о кике
и чврсто их стегни, лане,
Осети дирке клавира
У ваздуху и звуку,
Нек процвета соба
К’о у априлу нек сване.

Узми ме ноћас за руку
Треба ми твоје пола,
Више него јастук
и ово глупаво ћебе,
Нека ме црне сенке
Заувек небу одвуку,
Ти ниси ти без мене,
А нит сам ја ја без тебе.

Узми ме ноћас за руку
И шапни тихо, ту сам,
А онда претвори усну
У саће пчелињег меда,
Или ћеш сазнати једном,
Кад ме часи дотуку,
Да су ми уместо срца
Пронашли грумен леда.

Оставите одговор

