МАЈЧИНО ПИСМО СВЕТУ

Ово нисам ја написала, али тако ми се допало и тако мирише на оно о чему ја размишљам, да сам морала да објавим и овде.

Драги Свете,

Мој син данас полази у школу. Једно време ће за њега све бити необично и ново. Желела бих да се ти према њему односиш нежно.

Видиш, до сада је он био главни у кући. Био је газда у свом дворишту. Ја сам увек била ту да видам његове ране и да га утешим. Али сада – ствари ће се променити. Овога јутра, он ће сићи низ степенице и махнути ми руком. Кренуће у велику авантуру у којој ће вероватно бити и ратова, и трагедије, и туге.

Да би живео у свету у коме мора да живи, биће потребна вера, љубав и храброст. Зато, Свете, желела бих да га некако узмеш за ту његову младу руку и да га научиш стварима које ће морати да зна. Учи га – али нежно ако можеш.

Научи га да на сваког ниткова долази по један херој; да на сваког политичара долази по један вођа, који се истински посветио свом послу; да на сваког непријатеља долази по један пријатељ. Научи га чудесним стварима које пружају књиге. Дај му да на миру размишља о вечитој тајни птица на небу, пчела на сунцу и цвећа на зеленом брежуљку. Научи га да је много часније да доживи неуспех, него да вара. Научи га да верује у сопствене идеје, чак и кад му сви други кажу да нису ваљане.
Научи га да своје мишиће и свој мозак прода што је могуће скупље, али да никада не ставља цену на своје срце и душу. Научи га да затвори уши пред гомилом која урла, али да стоји усправно и да се бори ако мисли да је у праву.

 Учи га нежно, Свете, али немој га размазити, зато што се добар челик кује само у ватри. Ово је велики захтев, Свете, али види шта можеш да учиниш. Он је тако драг мали човек.

Ризница мисли..мудрости

by: RIZNICA MUDROSTI – inspirativne misli, izreke, proza i poezija

 

2 thoughts on “МАЈЧИНО ПИСМО СВЕТУ

Оставите одговор

