Суза (Заборави све), Бајага

Једна суза спустила се
низ твој образ све до врата
друга суза спустила се
првој сузи из ината
треца суза спустила се
да је нико не би вид’о и не треба

Не знам да ли може то
на овај начин да се каже
сузе теку онда
кад човек своје срце лаже
могао бих ја о томе много тога
да ти кажем, ал’ не треба

Заборави све,
било би то најбоље
све што не ваља,
истерај сад напоље,

Да не волиш ме,
немој ми то говорити
јер овај пут, вреди се борити
због љубави, због љубави

Све сто кажеш
то се сутра ладно тако деси
а ја волим све на теби
баш овакву каква јеси
могао бих ја о томе много тога
да ти кажем, ал’ не треба

(Данијелине паметнице записале, а ја пресловила у ћирилицу и објавила, јер мислим да много добрих песама стално слушамо, а заиста их не чујемо, па их откријемо тек кад их говоре рецитатори и учине нам се сасвим новим и непознатим. 🙂 )

Оставите одговор

