Моја бајка, Огњен

Некада давно у неком граду, сивом од бетона, живео је дечак један у оца и мајке.Често је био усамљен. Није имао ни правог пријатеља, ни некога ко би за њега увек био ту, и у кога би имао безгранично поверење. Једног дана док се играо са пластичним Киборговима, пожелео је да један од њих оживи и постане његов тајни пријатељ.

И као да је Бог чуо његове молитве, мали жути Киборг затрпта пластичним капцима, покрену се и уско у џеп дечакове кошуље.Дечак га изненађено упита:

–  Како си то урадио? Ко си ти?

– Ја сам твоја жеља, зар не? – одговори играчка – Помоћи ћу ти да пронађеш пријатеља. Али, мораћеш да испуниш неке услове, ако желиш моју помоћ.

-Добро – простаде дечак – Који су твоји услови?

– Не смеш изговорити ни једну ружну реч. Не смеш никоме урадити, нити помислити нешто лоше, јер ако то учиниш, чаролије ће нестати и заувек ћеш остати сам!

Тако почеше да теку нови дани. Дечак се није одвајао од жутог Киборга. Свуда га је носио са собом – у школу, у парк, на улицу, на игралиште. Трудио се дечак да испуни сваки његов услов. Свакоме је прилазио са осмехом, пекару је говорио „добро јутро“, заштитио је пса кога су малтретирали. И, гле чуда, почео је да ужива у томе! Више није сатима седео испред компјутера и није имао онај бледуњави изглед лица. Почео је да примећује људе око себе и да упознаје свој град, који уопште није био сив. Једне вечери док је вечерао, зазвонио је телефон. Подигао је слушалицу и чуо:

– Здраво! Ја сам Милош из паркића. У недељу си ми позајмио свог Киборга, баш сам био срећан! Јуче сам добио црвеног, хајде, да се заједно играмо!

– Долазим! – весело је узвикнуо дечак.

Када је спустио слушалицу и завукао руку у џеп, схватио је да небески ратник више није ту. Био је на полици са осталим играчкама. Дечак му је шапнуо:

– Хвала ти!

Истрчао је напоље и од те вечери до краја живота био Милошев најбољи друг.

12 thoughts on “Моја бајка, Огњен

Оставите одговор

