Дечја недеља 2012. у ОШ ,,Војвода Пријезда“-Сталаћ

Ове године Дечја недеља планирана је онако како и доликује онима којима је посвећена. Овако – са вееелииииким осмехом, који је изнедрио дивне насмејане догађаје! 🙂

А, да је ово заиста посебна недеља у нашој школи, посведочиће слике и утисци најмлађих, који су говорили зашто воле Дечју недељу! 🙂

Анђела (1. разред): Волим Дечју недељу, јер ме тад терају да цртам по бетону, а обично ми не дају креде да не шарам по зидовима! 🙂

Марко (8. разред): Волим Дечју недељу, јер је то прилика да ми велики поклонимо нешто малима, па макар и само представицу, мада је ова наша ,,Црвенкапа и три прасета“више него кул! А искрено, тада и не одемо на све часове! 🙂

Никола (1. разред): Волим Дечју недељу, јер смо ишли и у сеоску и у школску библиотеку! То је ваљда знак да смо научили да читамо!

Анастасија (2. разред): Много ми се допала приредба и то што су пртваци добили беџеве! Ми смо им ставили, јер смо старији! 🙂

Лазар (4. разред) : Највише ми се допао Дечји вашар! Добро смо трговали и купићемо лопту за наше одељење! 🙂

Оставите одговор

