Александар поново, Аја Шомиз

желим један дан у коме нећу ни једном помислити на тебе
један дан у коме ћу бити отпорна
на све што кажеш или не кажеш
дан кад ће све моје бити закључано
хоћу један дан каменог срца
без топлине и душе
толико ми треба такав један дан
не знам шта ћу урадити са њим
али треба ми
да поново будем јака
безосећајна стабилна
ледена иронична

да ми је један такав дан
и још један
и још један
само да се подсетим
каква сам некад била
пре тебе

данас желим да ми се та безосећајна врати
не знам зашто
али ми треба
много ми треба

 

2 thoughts on “Александар поново, Аја Шомиз

Оставите одговор

