Тоде Николетић

Мој син је са само пар месеци живота имао прву књигу, а у 1. години је већ био окружен брдом књига. Наравно, толико сам га сморила сликовницама и песмицама да је почео да одбија чак и да учи песмице за оне приредбице у вртићу. Ипак, враголан у њему му није дао да заборави првонаучене стихове. Само што је проговорио, мало пре првог рођендана научио је песмицу Није ноша тако лоша Тодета Николетића. Уз ову враголасту Тодетову песму и растанак од омиљеног предмета 🙂 лакше је поднео. Васпитачицу смо очарали другом Тодетовом песмом, коју је знао још пре поласка у вртић, а понављао толико пута да је сада сви знамо:

Од данас за мене више не важе

татине приче шарене лажи.

Нек неком другом

ту причу прода

да ме је на свет донела рода.

Имам и ја у рукаву кеца

знам како се рађају деца.

Не слажем се са том методом

да је тата спавао са родом!

Док су друге маме куповале за 8. март поклоне, ми смо за све важне жене из наших живота спремили  песму, наравно  Тодетову 🙂 Растем као див.

Месец март је између осталог познат и као месец тражења песама за рецитаторско такмичење. Некада су уобичајене песме на овој манифестацији биле Десанкине, а сад Тодетове. Збирка Волим те, козо једна тада је најпозајмљиванија из моје кућне библиотеке,  а у школској је током целе године скоро и не виђам, је риде из руке у руку. не знам кад сам срећнија – кад ми је клинци врате, па могу да је проследим другом ученику или кад видим да ми је враћа неки баш баш ретки посетилац библиотеке и још тражи неку сличну њој! 🙂

Овим чланком честитам омиљеном песнику свог сина рођендан и желим му још много дивних песама, које разгоне тмурне облаке и над главама, и у мислима. Тоде, срећан рођендан! 🙂

Још нешто о Тодету 🙂

7 thoughts on “Тоде Николетић

Оставите одговор

