Мој деда, Војин Цветићанин (2. разред)

Кад мој деда почне да виче

ја од страха почнем да сричем,

баби одмах проради чир,

па сместа скочи у тањир!

 

Нећу да једем,

деда се љути,

љутито виче:

– Ви сте мангупи!

 

Нећу да читам,

деда се мршти:

– Читање ти је

к`о пилету крљушти!

 

Кад ми пребацимо деди вести

он страшно крешти:

– Вести, вести, дајте вести,

од цртаћа сам у несвести!

Нема више шале са мном

јер ја сам деда са великом пажњом!

One thought on “Мој деда, Војин Цветићанин (2. разред)

Оставите одговор

