Мама гурачица у свету непредузимљивих родитеља

Пре пар година сасвим случајно се нађем у друштву људи који почеше да причају о мом оцу не знајући ко сам и ја чух оно што знам, али је непроцењива драгоценост чути од других људи о поштењу, способности, раду, човечности оног ко вам је тако битан у животу. И само потврдих оно чему су ме васпитавали  – оно што је на нама и око нас јако је мало и небитно у поређењу са оним што је у нама.

images (28)

Да, држим радионицу писања због свог сина!

Да, активна сам у многим видовима јавног живота, јер желим да моја деца имају различите могућности да се развијају!

Да, желим да мој син учи у складу са својим могућностима и без ограничења!

Да, не могу да седим и чекам да други откривају таленте моје деце, развијам их сама!

Да, ја волонтерским радом учим дете да је битнија пуна душа од пуног џепа!

Да, ја сам амбициозна мајка која свом детету даје пример!

Да, мој син је одлучио да преко свог Фб налога позове другаре да организују удружење ,,Заштитници природе“!

imageiius

5 thoughts on “Мама гурачица у свету непредузимљивих родитеља

  1. Повратни пинг: Родитељи школске деце – не можемо са њима… | Био-блог

Оставите одговор

