Ветар у леђа радионици ,,Српски лако“!

Радионица

Поносна сам што је  Радионица Српски лако заузела једно место међу 15 одабраних креативних радионица наставника на Дечјем васкршњем сабору у Мионици (април, 2014).

До сада су родитељи мојих малих полазника били задовољни, колеге охрабрују децу да долазе, пријатељи и породица су највећа подршка, али ово је до сада највеће признање мени као аутору ове радионице и ветар у леђа, којим Србија показује подршку, за разлику од нашег малог града у коме тај ветар често долази са супротне стране. 

Untitled

View original post

8 thoughts on “Ветар у леђа радионици ,,Српски лако“!

  1. Често посјећујем Ваш сајт и дивим Вам се из дана у дана. Свака Вам част на снази и енергији коју улажете са својим ђацима! Мала средина је мала средина, све Вас разумијем, али најјачи опстају и никада се не предају…како каже једна пјесма.
    Лијеп поздрав из Републике Српске!

  2. Честитам!!! И, не брини Мајо, ниси једина коју најбоље разумеју и прихватају људи који нису из њиховог окружења. То је опште позната прича…свуда. 😉

    • Хвала, драга, на подршци, али није свуда, веруј ми! Сад се сећам зашто сам се радовала Сталаћу и Ћићевцу кад сам ушла у те школе. 🙂 Но, што те не убије, ојача те! А и научила сам још нешто – ко сме, тај и може! 🙂

  3. Мајо, честитам од срца, заслужено. Било је тако тешко направити селекцију између 47 високо квалитетних радионица. Да смо имали финансије ми бисмо позвали барем још десет реализатора, а ових 15 је одабрано јер су сам врх наставничког стваралаштва. Наш циљ је да оснажимо што више креативних наставника и да се међусобно умрежимо у циљу даље сарадње и размене искустава.

Оставите одговор

