Башта сљезове боје, Бранко Ћопић

Мајини средњошколци

BASTA_SLJEZOVE_BOJE_Branko_Copic

(Не)досадни додатак:

Последња шетња Бранка Ћопића

Само моје размишљање:

Никад нисам волела да читам критике, али су ми некако увек биле потврда сопственог доброг промишљања (наравно, док сам размишљала за потребе школе и предмета). Онда сам отишла на студије књижевности и престала да читам. 🙂 Шала, али скоро истинита. 😦 Тамо ником није потребно много паметовања, све док понављате издиктирано, на правом сте месту. Шачица професора, којих се данас радо сећам, научише ме много чему потврђујући својом изуизетношћу правило просечности већине. Довољно су нас упућивали на различите изворе и нудили широку литературу како бисмо схватили живот, а не стил једног времена…етикеција и универзалност…чујем и сад. 🙂

Какве сад ово везе има са Бранком Ћопићем? – сигурна сма да се питају моји средњошколци. 🙂 Врло једноставна реченица из одличне књижевне интерпретације коју они читају много рађе од самог дела, навела ме је на то. У њој стоји реченица да су…

View original post 627 more words

Оставите одговор

