Портфолио – предлог образаца

Ове обрасце нисам осмислила ја, него сам их и сама нашла трагајући за решењем. Захављујем се колегиници Ј. Мандић, која је креирала образац за разредну наставу, ја сам га прилагодила предметној, а образац за наставнике сам преузела са адресе на којој не стоји име аутора: https://www.google.rs/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHMO_srRS556RS556&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=portfolio%20nastavnika%20obrazac

Хвала свим колегама који су се бавили овом темом и омогућили да њихов труд олакша нама ,,ломатање“ с овом темом!

portfolio.ucenika.razredna.nastava.obrazac

portfolio.ucenika.predmetna.nastava. obrazac

portfolio. nastavnika. obrazac

Оставите одговор

